انتخابات اتحاديه ها مانند تزريق خون تازه است

انتخابات يک فرايند تصميم گيری رسمی است كه طی آن افراد از حق انتخاب خود استفاده نموده و برای كشور، شهر و يا گروه صنفی خود دست به انتخاب ميزنند.

چه در سطح ملی و چه در سطح شهر و روستا باشد و يا در سطح صنفی، هر چه باشد مهم است.
و تاخير يک روزه هم مجاز نميباشد چرا كه سرنوشت گروه و يا ملت و يا شهروندان در گرو برگزاري اين انتخابات است.

مقام معظم رهبری انتخابات را به شب قدر تشبيه ميكنند كه سرنوشت يكساله در آن رقم ميخورد.

لذا بايد انتخابات را قدر دانست چرا كه اين رای نشان دهنده اراده، همت و خواست مردم است  .

حال كه انتخابات رياست جمهوري به رغم همه گمانه زنی ها و عداوت دشمنان نظام به بهانه شرايط كرونا بدون تاخير و با شكوه، با نظم و رعايت پروتكل های بهداشتی، با مشاركت مردم برگزار شد از دست اندر كاران مربوطه انتخابات صنفی اتحاديه ها نيز اين انتظار ميرود تا به اين امر مهم اهتمام بورزند و بيش از اين از تاخير در برگزاری اين رویداد مهم جلوگيری نكنند.

در اين ميان اتحاديه صوت، تصوير و موبايل تهران است كه با وجود اينكه از مهر ماه سال ١٣٩٩ مهلت قانونی هيات مديره قبلی آن گذشته است اما تاكنون به دليل شرايط كرونا هيچ اقدامی از مسئولين ذی ربط در جهت برگزاری انتخابات صورت نپذيرفته است.

لذا با توجه به برگزاري انتخابات رياست جمهوري در آن وسعت با رعايت شيوه نامه های بهداشتی برگزاری انتخابات هيات مديره اتحاديه ها در مقياس كوچك هيچ منع قانونی نبايد داشته باشد در ضمن اينكه در برخي تشكلها انتخابات به صورت مجازی انجام گرفته است..

اينجانب به عنوان كوچك ترين عضو خانواده اصناف خواهان برگزاری هر چه زودتر اين رویداد هستم و از مسئولين وزارت صمت تقاضا ورود و برگزاری هر چه سريعتر دارم تا مانع زدايی لازم صورت پذيرد و پشتيبانی لازم در جهت احقاق اين حق اعضا ايفا گردد

  انتخابات به منزله تزريق خون تازه است به بدنه آن حوزه چرا كه سازماني كه ورودي و خروجي نداشته باشد هرگز به تعالي نخواهد رسيد

در پايان نيز از پيشكسوتان و هيات مديره فعلي  اين صنف شريف ميخواهم در جهت برگزاري هر چه با شكوه تر اين انتخابات كه حق قانوني اعضا است از هيچ تلاش و كوششي چشم پوشي نكنند و مانند هميشه مدافع حقوق اعضا باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *